NAŠE VÝHODY

Nízká cena a rychlý servis - zboží, které je skladem, obdržíte do dvou pracovních dnů. Dodací lhůta u zboží, které není momentálně skladem, je cca 3 týdny. Zboží odesíláme také do ciziny. Možnost osobního odběru v Brně.

NAŠE REFERENCE

Naše firma funguje na českém trhu již šestým rokem. Prodáváme nejen na oliwye.cz, ale rovněž také na aukro.cz (uživatel oliwye - přes 900 kladných komentářů). Dále jsme např. na mimibazar.cz, sbazar.cz, dama.cz a mnoha dalších serverech uvedeni jako spolehlivý dodavatel.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Veškerá osobní data - jméno, adresa, telefon, e-mail, která jsou součástí objednávky, jsou chráněna proti zneužití a zásadně nebudou sdělována třetím osobám.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Dokončením objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami i reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem, před vlastním uskutečněním objednávky, upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Kupní smlouva – umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti. Objednávku je možné stornovat pomocí e-mailu či kontaktního formuláře, uvedených na našich stránkách. Smlouva se uzavírá v českém jazyce. Uzavřená smlouva (objednávka kupujícího) je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodu (e-shopu) www.oliwye.cz a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto Obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.

Kupující obdrží zboží za cenu platnou v době objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky/e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu v Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovou změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a nebude realizována. Akční nabídky a slevové akce jsou vždy platné dle termínu a u dané akce uvedené do vyprodání zásob. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.


Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je platná adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři (ne v poznámce k objednávce!)

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.oliwye.cz kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech (k tomu více v sekci Ochrana osobních údajů").

Kupující je předem seznámen s celkovou cenou, včetně DPH a dalších poplatků - ceny zboží na e-shopu www.oliwye.cz jsou uvedeny včetně DPH a bez poštovného. Poplatek za dopravu je specifikován v Dodacích podmínkách. Balné je již započítané v ceně výrobku. Balným se rozumí kontrola kompletnosti produktu, přibalením českého manuálu, bezpečné zabalení křehkého výrobku v případě, že původní obal nedostatečně chrání výrobek proti poškození při dopravě, zabalení výrobku pečetící páskou tak, aby nemohlo dojít k otevření krabice bez porušení bezpečnostní pásky a další zajištění informací o výrobku pro nutné zajištění pojištění při dopravě výrobku. Pojištění výrobku při poškození nebo ztrátě dopravcem při dopravě od dodavatele k zákazníkovi je zajištěno do plné výše. V případě ztráty balíku je zákazník odškodněn ve výši celkové ceny balíku.

Dodací lhůta se vždy počítá ode dne objednávky + max. 21 dní, nepočítají se víkendy a dny svátků, kdy nelze balíky doručovat PPL. Ve vyjímečných případech však může dojít ke zadržení balíku celniční kontrolou a proces se může prodloužit, o zdržení zboží zákazníka informujeme. Zboží posíláme přes PPL. Firma PPL nám garantuje dodání do druhého pracovního dne od podání, výjimečně v případě méně dostupné lokality do 2 pracovních dnů.

Osobní převzetí - pokud zvolíte jako způsob převzetí zboží osobní převzetí, neplatíte poštovné. Budete telefonicky nebo e-mailem informováni o datu a místě převzetí. Od tohoto data máte 7 dní na vyzvednutí zboží. Pokud si zboží nepřevezmete v této lhůtě, bude zařazeno zpět do prodeje.


Způsob přepravy a poštovné:

PPL - dobírka - doporučený balík, dopis - cena 130,-Kč

PPL - platba předem - doporučený balík, dopis- cena 99Kč

PPL - platba předem - zahraničí (Slovensko, Itálie) - cena 200Kč (pokud máte zájem poslat zboží do jiných zemí, je výše poštovného na domluvě u konkrétní objednávky)

Osobní převzetí - zdarma - platba hotově na místě

 

REKLAMACE A MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Lidský vlas je obzvláště citlivým materiálem a jakýmkoliv úkonem je možné ho narušit, změnit jeho vlastnosti, strukturu, délku atd., přičemž míru není možné z povahy samotného výrobku určit. Kupující přebírá zodpovědnost za použití výrobku. Před jakýmkoliv použitím lidských vlasů doporučujeme úkon důkladně prokonzultovat se svou profesionální kadeřnicí/kem, která/ý má certifikát a zkušenosti s prodlužováním vlasů, vzhledem ke specifické povaze služby, která je tímto materiálem prováděna. Až po obeznámení se s veškerými riziky daného úkonu a pravidly péče (více v sekci Správná péče a Nejčastěji kladené otázky) o daný materiál z našeho webu, provést zamýšlený úkon. Za výsledný efekt nepřebíráme zodpovědnost, tu nese vždy kadeřnice/ík příslušného salonu. Kadeřnice/ík, která/ý nasazuje vlasy zakoupené na e-shopu www.oliwye.cz nese plnou odpovědnost za svou provedenou práci (pevnost spojů, doporučení kosmetiky, vyčesávání vlasů atd.)

Vlasy lze reklamovat v zákonné lhůtě dva roky od nákupu zboží. Pro podnikatele (OSVČ) a firmy platí záruka dle Obchodního zákoníku jeden rok. Lhůta se počítá od následujícího dne, co bylo zboží převzato (osobně, na poště). Postup reklamace je uveden níže.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

Po převzetí zboží doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. U vlasů doporučujeme nejprve pouze vysunout papírový karton z igelitového obalu, zkontrolovat si přibližně odstín, hustotu, druh a délku vlasů. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojen(a) a vlasy chcete vyměnit za jiný druh, jinou délku, odstín, tak vlasy opatrně zasuňte zpět do neporušeného igelitového obalu a neprodleně nás kontaktujte. Výměnu vlasů provedeme maximálně do 10 dní od Vašeho převzetí zboží (počítá se den od převzetí objednávky od přepravce) a výměna bude uznána pouze u zboží nepoužitého. V opačném případě nelze výměnu uznat. Z hygienických důvodů nelze po použití zakoupený výrobek z lidských vlasů vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží v zákonné 14ti denní lhůtě, protože pro prodejce je toto zboží dále neprodejné, nelze toto zboží uvést do původního stavu.
Vyměňujeme pouze nepoužité zboží a to za zboží v hodnotě stejné nebo vyšší než měněný produkt.

Postup pro výměnu zboží:

a) nahlaste prodejci, že máte zájem o výměnu zboží vždy na e-mailovou adresu info@oliwye.cz a uveďte, o jaké nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu Irena Haraštová, Berkova 43, 61200, Brno.

Pokud vrácené zboží bude vykazovat jakékoliv známky použití, bude Vám doúčtován poplatek, nebo výměna zboží zamítnuta


REKLAMACE

Reklamace lidských vlasů: Vlasy si zákazník musí po přijetí prohlédnout. Nejprve pouze vysuňte z igelitového obalu, zkontrolujte si přibližně odstín, hustotu, druh vlasů a délku. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojen(a) (špatný odstín, délka), vlasy zasuňte opět do neporušeného igelitového obalu a neprodleně nás kontaktujte Neporušujte na vlasech pečetě = zlaté nebo černé gumičky, které drží set s kartonem. Reklamace vlasů zakoupených na e-shopu se vztahuje pouze na vady výrobku způsobené výrobou (špatně šitý pás, špatně přišitá sponka, nesprávně napramínkované vlasy), které je nutné uplatnit ihned po zjištění závady. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (§ 619 OZ) a neodborným zásahem. Znamená to, že prodávající poskytuje dvouletou záruku pouze na vady.Vadu výrobku nelze zaměňovat s životností.  Pokud dodané zboží při dodání vykazuje vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Případná reklamace bude obratem vyřízena, pokud budou vady výrobku uznané. Reklamace se nevztahují na mechanické poškození výrobku, zapříčiněné nesprávnou manipulací a údržbou (například odpadnutí clip in sponky, vytrhnutý šev pásu, rozlepení spojů, klouzání spojů u metody pásky po umytí hlavy, apod.). Při uplatnění reklamace je nezbytné, aby jste nám výrobek doručili spolu s písemnou reklamací pojištěným balíkem na adresu Irena Haraštová, Berkova 43, 61200, Brno. Vaše reklamace projde standardním reklamačním řízením. V případě potřeby podstoupí odborné posouzení a bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní od obdržení reklamace (balíku), obvykle se snažíme dříve. Vlasy lze reklamovat v zákonné lhůtě dva roky od nákupu zboží. Pro podnikatele (OSVČ) a firmy platí záruka dle Obchodního zákoníku jeden rok. Lhůta se počítá od následujícího dne po převzetí zboží (osobně, na poště).

Pro posouzení reklamace doporučujeme vyplnit:

1. detailní a přesný popis reklamované závady (předmět reklamace)


2. přesný popis prováděných úkonů na zboží od jeho zakoupení (i aplikování), a to zejména použité přípravky, prováděné techniky na výrobku včetně koncentrace jednotlivých přípravků, doby působení, množství použitého přípravku, popis výrobku bezprostředně před vzniknutím závady, průběh reakce jednotlivých úkonů, popis, kdy závada vznikla a za jakých okolností. 

3. doložit s fotografií

4. Doporučujeme také doložit kopii objednávky a zaslat v originálním obalu, které jste od nás obdrželi při koupi výrobku. Dále doporučujeme zboží zaslat jako pojištěný doporučený balík. Reklamaci zašlete na adresu Irena Haraštová, Berkova 43, 612 00, Brno. Výsledkem reklamačního řízení je oprava produktu, výměna zboží za bezvadné a nebo v případě, že reklamace nebude uznána, zašleme zákazníkovi dotaz, zdali si přeje zboží zaslat zpět nebo si ho převezme na naší centrále osobně. V případě volby zaslání zboží zpět, balík pečlivě zabalíme a zašleme zpět na adresu odesílátele, a to pojištěným obchodním balíkem do plné výše hodnoty zboží s dobírkou 130Kč jako náhrada za druhé poštovné a balné.


Bez detailního popisu všech výše uvedených náležitostí/skutečností nebude možné reklamovaný výrobek, vzhledem k svému charakteru posoudit a reklamovaný výrobek bude obratem vrácen jako neopodstatněná reklamace! Reklamace je zamítnuta pokud vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s podmínkami, uvedenými v sekci Správná péče (česání vlasů za mokra - lze rozpoznat zdali byla vlákna mechanicky natažena, použití nevhodné kosmetiky, barvení, peroxidování atd.) a nebo jiným nesprávným jednáním kupujícího . Vlasy nejsou pramínkovány strojově, tudíž, když si zakoupíte 20 pramenů, mají mít dle popisu danou délku a celkem gramáž musí sedět s popisem. Neznamená to ale, že každý pramen má přesnou gramáž, to není technicky reálné docílit! Reklamaci také není možné uznat, bylo-li zboží po zakoupení upraveno na jinou metodu.


Reklamace ostatního zboží: Zboží lze reklamovat v zákonné lhůtě dva roky od nákupu zboží. Pro podnikatele (OSVČ) a firmy platí záruka dle Obchodního zákoníku jeden rok. Lhůta se počítá od následujícího dne, co bylo zboží převzato (osobně, na poště). V případě poruchy zašlete zboží na naší adresu Irena Haraštová, Berkova 43, 612 00, Brno. Spolu se zbožím pošlete průvodní dopis s přesným popisem závady. U zboží je příbalový leták s českým návodem, tyto informace se musí přesně dodržovat. Produkt bude posouzen naším technikem, pokud se nebude jednat o mechanickou vadu (způsobenou např. pádem či kontaktem s vodou), bude tato vada odstraněna, případně bude produkt vyměněn kus za kus.


Doporučujeme se řídit těmito pokyny:

1. zboží doporučujeme zaslat kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)

2. zboží by nemělo být žádným způsobem mechanicky poškozeno, doporučujeme zaslat včetně originálních krabic nebo obalu.

3. společně s vraceným zbožím doporučujeme zaslat také kopii objednávky nebo kopii daňového dokladu.

4. poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží.

5. zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!


Reklamace se nevztahují na případy

- vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití (např. provoz při nesprávném napájecím napětí, připojování na nedovolené zdroje proudu) a nebo jiným nesprávným jednáním kupujícího

- prokazatelných nedovolených zásahů do přístroje
- na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty
- vady způsobené vlivem živelných katastrof
- nesprávné skladování


Před odesláním reklamovaného výrobku kupujícímu doporučujeme informovat prodávajícího o jeho odeslaní! Výsledek řízení o vrácení zboží Vám bude zaslán prostřednictvím e-mailu (obvykle do 10 dnů od fyzického převzetí vráceného zboží, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní).


Podle § 656 obč. zák. je spotřebitel povinen vyzvednout si věc nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy reklamace měla být vyřízena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od doručení vyrozumění o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit prodávajícímu, resp. záručnímu servisu poplatek za uskladnění. Eshop si účtuje za uskladnění pouze 5 Kč za každý den po této lhůtě(jinde i 20ti násobek). Přičemž jakmile skladné dosáhne 60% hodnoty reklamovaného zboží je prodejce oprávněn zboží prodat.


Při splnění podmínek stanovených zákonem č. 367/2000 Sb., Občanský zákoník, má zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží, které nesmí jevit známky používání, pokud možno v původním obalu, zašlete DOPORUČENĚ na adresu Irena Haraštová, Berkova 43, 612 00, Brno. Nezapomeňte uvést číslo účtu, na které Vám bude vrácena celková částka s poštovným. Pokud zboží neodešlete ve výše uvedeném stavu, mohou Vám být účtovány náklady s vrácením výrobku zpět do prodeje. Servis elektronických zařízení může provádět pouze autorizovaný servis. Seznam autorizovaných servisů Vám zašleme na požádání v rámci reklamačního řízení.

Při nevyzvednutí dobírkové zásilky objednavatel hradí poštovné, které mu bylo účtováno, a to ve 14ti denní lhůtě, neuhrazení poštovného bude právně vymáháno.

V případě poškození zboží dopravcem - poštou, reklamujte zásilku u dopravce. Za zacházení pošty se zbožím neručíme.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 obč. z. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Dodržení 14 denní lhůty:

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat v elektronické podobě. Kupující musí v co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení předat zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Kupující musí zaslat zboží zpět poštou (doporučujeme balík pojistit v hodnotě zboží) na adresu Irena Haraštová, Berkova 43, 61200, Brno. Prodávající nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní od odstoupení vrátí zákazníkovi zpět odpovídající částku (bez nákladů spojených s vrácením zboží prodávajícímu) zpět na účet kupujícího.

A) Jaké zboží nelze vrátit

Kupující nemůže odstoupit podle § 53 odstavce (8) občanského zákoníku od kupní smlouvy:

a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

B) Podmínky pro vrácení odpovídají částky za zboží

V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně potřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude kupní cena spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží (snížení kupní ceny se může v určitých případech vyšplhat až na výši 90% ceny zboží). Nad to mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. UPLATNÍ-LI SPOTŘEBITEL PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, MÁ DODAVATEL DLE §53 odst.10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a rozdíl poté vyplatí kupujícímu na jeho bankovní účet, jedná se přesně o tyto náklady:

a) náklady na uvedení zboží do původního stavu (obalový materiál produktu, znovu tisk návodů, balné), náklady jsou stanoveny vždy individuálně dle míry poškození zboží. Dále náklady na zpětnou kontrolu zboží, opětovné naskladnění a uvedení do prodeje, vystavení opravného dokladu nebo dobropisu, bankovní převod - vše obvykle dle velikosti balíku 50 - 350 Kč)

b) poplatek až v plné výši ceny zboží v případě vrácení použitého zboží lidských vlasů.Nelze z hygienikých důvodů uznat náhradu škody za použité zboží z lidských vlasů (nasazované, rozbalené, zacuchané). Z hygienických důvodů nelze po použití zakoupený výrobek z lidských vlasů vyměnit ani uznat náhradu za vrácení zboží, protože pro prodejce je toto zboží dále neprodejné, nelze takové zboží uvést do původního stavu.

Pro vrácení plné částky za zboží doporučujeme dodržet všechny níže uvedené podmínky

- zboží nesmí být použito (u vlasů by neměly být porušené gumičky = nenasazované, nerozbalené z kartonu)

- zboží zaslat kompletní (včetně příslušenství, návodu, atd.)

- zboží by nemělo být žádným způsobem poškozeno, včetně originální krabice nebo obalu.

-společně s vraceným zbožím doporučujeme zaslat také kopii objednávky nebo daňového dokladu

- poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží a zabaleno takovým způsobem, aby vlivem přepravy nedošlo k jeho poškození!

- zboží nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!

* Před odesláním reklamovaného výrobku kupujícímu doporučujeme informovat prodávajícího o jeho odeslaní na e-mail info@oliwye.cz.Výsledek řízení o vrácení zboží Vám bude zaslán prostřednictví e-mailu (obvykle do 10 dnů od fyzického převzetí vráceného zboží, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní). Při osobním převzetí výrobku si v dostatečné míře prohlídněte zakupovaný produkt, v případě nákupu zboží osobně nemáte nárok na vrácení peněz a zboží bez udání důvodu!

PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno. Adresu lze měnit pouze před obdržením oznámenky, že byl balík předán přepravní společnosti. Tyto změny jsou bezplatné. Z důvodu častých chyb kupujícího v nesprávně vyplněné dodací adrese a následným komplikacím s odesláním produktu, kdy se balík vráti odesílateli, se v tomto případě stanovuje povinost kupujícího uhradit druhé poštovné a balné ve výši 130Kč (náklady spojené s touto chybou).

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 5 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

Kupující souhlasí, aby pro elektronickou komunikaci byly použity informační kanály, které uvede ve své registraci elektronického objednávajícího systému prodávajícího, zejména elektronická pošta.

Kupující registrací na webových stránkách prodávajícího nebo svým nákupem u prodávajícího souhlasí s tím, že veškerá další komunikace mezi oběma stranami bude probíhat elektronickou formou, tj. emailem nebo prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího či telefonicky. Kupující tímto prohlašuje, že je vybaven spolehlivým technickým zařízením pro tuto formu komunikace a že této formě komunikace plně důvěřuje. Kupující dále prohlašuje, že při registraci uvádí výhradně své vlastní, správné a pravdivé údaje.


ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

§ 616 Občanského zákoníku

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. 4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

NEVYZVEDNUTÍ OBJEDNANÉ ZÁSILKY

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Prodávající má právo po kupujícím uplatnit náhradu škody vzniklé jeho nevyzvednutím objednaného zboží na dobírku. Kupující odsouhlasil obchodní podmínky a závazně objednal zboží na našem e-shopu. Na základě špatných zkušeností s některými zákazníky jsme nuceni zavést pravidla jako jiné internetové obchody. V případě, že kupující neuvede důvod k nevyzvednutí zásilky nebo o zboží již nemá zájem, je objednávka zrušena. Protože však kupující nezrušil objednávku předem a na straně prodávajícího vznikly náklady spojené s dopravou zboží. Dle platných zákonů ČR je dodavatel (Irena Haraštová, Berkova 43, 61200, Brno, IČO: 48860484) oprávněn účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. S okamžitou účinností začínáme na tomto právu trvat a náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou (e-mailem zadaným v kupní smlouvě (objednávce)). Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další kroky. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky předáváme našemu právníkovi, který se bude vymáháním dluhu zabývat a přičte si náklady s tím spojené.  Tato právnická firma bude zákazníka kontaktovat a informovat o dalším postupu při neuhrazení dluhu. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka a mohou se podstatně navýšit poplatky za soudní řízení.

Zákazníci, kteří si objednají zboží a dobírku následně nevyzvednou, budou zveřejněni v registru nespolehlivých nakupujících do té doby, než uhradí dlužnou částku. Těmto zákazníkům nelze na našich, ani jiných partnerských e-shopech zasílat zboží na dobírku. Z registru budou vymazání okamžitě po uhrazení vzniklé škody (poštovného) a po objednání jedné objednávky s platbou předem na náš účet. Po té lze opět objednávat na dobírky.


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu internetového obchodu www.oliwye.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Změny Obchodních podmínek vyhrazeny.

Nákupní košík

Košík je prázdný!

Vstoupit

Kontakty

Tel.: +420 778 144 000

mail: info@oliwye.cz

Facebook